Болка в яйчниците, зацапване и контрацепция [Експертни съвети]

Здравейте, пия противозачатъчни хапчета от 3,5 години на 22 години съм. Никога досега не съм правил цитонамазка, а само обичайните изследвания. Вече около половин година понякога имам болка / парене в яйчниците (никога досега не ми се е случвало), а понякога имам тъмни петна без причина. Когато веднъж бях за хапчета, попитах гинеколога си само за тези зацапвания и той каза, че може би защото хапчетата се абсорбират зле и тялото ми смята, че е време за менструация. Възможно ли е тези симптоми да се дължат на това, че толкова дълго приемам праховете? Да ги сложа ли? Или може би има някаква друга причина? С Най-Добри Пожелания

Трябва да получите цитология. Съветвам ви да напомните на лекаря за това. Забелязването при използване на хормонални контрацептиви може да се появи по различни причини. Най-често те са свързани с неблагоприятните ефекти на самия препарат и ако не са притеснителни, не се нуждаят от лечение. Те могат да бъдат и по други причини и затова винаги трябва да информирате Вашия лекар за тях.

Не забравяйте, че отговорът на нашия експерт е информативен и няма да замести посещението при лекар.

Барбара Гжехоциньска

Асистент в Катедрата и клиниката по акушерство и гинекология в Медицинския университет във Варшава. Приемам частно във Варшава на ул. Krasińskiego 16 m 50 (регистрацията е достъпна всеки ден от 8 до 20 часа).

Тагове:  Разгледайте Здраве Изрязване И Дете 

Интересни Статии

add
close