Друг период след контрацептивното хапче [Съвет на експерта]

Боледуваха ме яйчниците през последния месец, на 29 април отидох при гинеколога, който каза, че всичко е наред (имаше някои менструални нарушения в предишния цикъл, може да ме нарани), той също предписа хапчета за контрацепция на Zoely. Получих менструация късно във вторник вечерта, след това взех и първото хапче. Тази вечер трябва да взема 3 таблетки, но менструацията ми е напълно различна от предишните. По-малко е в изобилие и освен това не забелязвам съсиреците на вратата, в него има голямо количество слуз. Възможно ли е хормоните да работят вече? Със сигурност вчера, т.е.на 2-ия ден от менструацията, направих тест за бременност, той излезе отрицателен (но не беше направен от сутрешна урина, а по обяд). Поводът за безпокойство ли е периодът, през който съм преживял? Имам ли основания да подозирам, че съм бременна?

Zoely е хормонално хапче и може да промени обема и продължителността на менструацията. Менструалните порязвания се определят хормонално.

Не забравяйте, че отговорът на нашия експерт е информативен и няма да замести посещението при лекар.

Барбара Гжехоциньска

Асистент в Катедрата и клиниката по акушерство и гинекология в Медицинския университет във Варшава. Приемам частно във Варшава на ул. Krasińskiego 16 m 50 (регистрацията е достъпна всеки ден от 8 до 20 часа).

Тагове:  Здраве Новини семейство 

Интересни Статии

add
close