Какво да правя след повръщане на няколко противозачатъчни хапчета? [Експертен съвет]

Обикновено приемам таблетки редовно, до минута, в 22 ч. За съжаление, когато отивах на новогодишната вечер, забравих опаковката на хапчетата и нямах начин да приема дневната доза. Веднага след завръщането си (около 9 часа сутринта) взех хапчето. Нямаше да има нищо обезпокоително в целия този инцидент, ако не фактът, че повърнах следващото хапче (това, което трябваше да пия в 22 часа). Изчаках 2 часа и когато си помислих, че стомахът ми се е успокоил, взех още едно хапче. За съжаление, около 30 минути след приемането, отново ми стана лошо. Не съм сигурен дали и двете хапчета са повърнати. Това бяха последните ми 2 хапчета в листовката. Сега исках да попитам дали да съкратя интервала без таблетки с 1 или може би 2 дни? Какво трябва да направя?

Жалко, че не сте написали това, което тя приема. Може да е важно. Таблетките трябва да се приемат за същия брой дни. Липсващите таблетки трябва да бъдат заменени от нова опаковка. Дните на цикъла трябва да съвпадат. Трябва да използвате допълнителен метод за контрацепция, като презерватив, до края на този цикъл.

Не забравяйте, че отговорът на нашия експерт е информативен и няма да замести посещението при лекар.

Барбара Гжехоциньска

Асистент в Катедрата и клиниката по акушерство и гинекология в Медицинския университет във Варшава. Приемам частно във Варшава на ул. Krasińskiego 16 m 50 (регистрацията е достъпна всеки ден от 8 до 20 часа).

Тагове:  Красота Разгледайте Лекарства 

Интересни Статии

add
close