Лечение на кисти и болки в краката [Съвет на експерта]

Здравейте, наскоро ми откриха киста на яйчника, гинекологът ми каза да взема контрацептиви, но след 4 таблетки щифтът на крака ми започна да изтръпва. Трябва ли да спра лечението? Майка ми има разширени вени и се страхувам, че може да се нараня, ако ги взема. От своя страна това е начинът тази киста да се реабсорбира и предпочитам да не се оперирам. Какво трябва да направя? Има ли други по-малко вредни хапчета?

Поради факта, че има усложнения от използвания от вас препарат, трябва да посетите Вашия лекар. Никой друг не може да ви даде терапевтични съвети. Това може да направи само лекарят, който Ви лекува.

Не забравяйте, че отговорът на нашия експерт е информативен и няма да замести посещението при лекар.

Барбара Гжехоциньска

Асистент в Катедрата и клиниката по акушерство и гинекология в Медицинския университет във Варшава. Приемам частно във Варшава на ул. Krasińskiego 16 m 50 (регистрацията е достъпна всеки ден от 8 до 20 часа).

Тагове:  сексуалност Здраве Новини 

Интересни Статии

add
close