Закъснявам след спиране на хормоните [експертни съвети]

Здравейте. Използвам контрацептивни дискове NuvaRing от 3 години. Направих почивка за около 4 месеца и отново започнах да използвам дисковете. Най-глупавото беше, че продължи само месец. Забравих го напълно ... крайният срок за създаване на друг албум отдавна отмина, затова се отказах. Вече закъснявам с около 10 дни. Не знам дали това е нормално, но знам, че определено съм причинил много опустошения в тялото си.

Моят съвет е да си направите тест за бременност и ако той е отрицателен, изчакайте още малко за настъпването на менструацията. Ако все пак не започнете да кървите, трябва лично да посетите гинеколога.

Не забравяйте, че отговорът на нашия експерт е информативен и няма да замести посещението при лекар.

Барбара Гжехоциньска

Асистент в Катедрата и клиниката по акушерство и гинекология в Медицинския университет във Варшава. Приемам частно във Варшава на ул. Krasińskiego 16 m 50 (регистрацията е достъпна всеки ден от 8 до 20 часа).

Тагове:  Регенерация Здраве хранене 

Интересни Статии

add
close