Таблетки за деня и менструация [Експертни съвети]

Здравейте, в края на третата опаковка Daylette (23 таблетки, за да бъдем точни). Вчера забелязах кафяво отделяне, което излиза от влагалището. Чудя се дали това може да е страничен ефект от хапчетата или например бременност? Или може би само началото на периода? Ако имах менструация по-рано и все още пия активни хапчета, ще се запази ли контрацепцията ми? И нормално ли е да се прави четиридневна почивка на плацебо таблетки? Моля за бърз отговор, най-добри пожелания

Една опаковка Daylette има 28 таблетки за един цикъл. Приемайте по една таблетка всеки ден, без да правите почивки. Кървенето, за което пишете, най-вероятно е началото на менструацията.

Прочетете също:

Контрацептивни хапчета - видове, имена, действие

Противозачатъчни хапчета - странични ефекти

Какво прави противозачатъчните хапчета по-малко ефективни?

Не забравяйте, че отговорът на нашия експерт е информативен и няма да замести посещението при лекар.

Барбара Гжехоциньска

Асистент в Катедрата и клиниката по акушерство и гинекология в Медицинския университет във Варшава. Приемам частно във Варшава на ул. Krasińskiego 16 m 50 (регистрацията е достъпна всеки ден от 8 до 20 часа).

Тагове:  Новини Разгледайте Здраве 

Интересни Статии

add
close