Дългосрочни последици от приема на хапчето „след“ [Съвет на експерта]

Преди две години и половина пих хапче, знаете защо. Нямах притеснителни симптоми, нищо не ме боли, нищо не беше наред, менструацията ми беше нормална. Като цяло си спомням, че имах само неразположение, такъв психически срив, че трябваше да го поема. Един мой приятел ми каза, че жените, които са приемали това хапче в бъдеще (след 10-20 години) ще изпитват странични ефекти от приема му. Вярно ли е? Какви могат да бъдат последствията в бъдеще след прием на такова хапче? Ще имам ли здравословни проблеми след няколко години?

Вашият приятел не е прав. Таблетките действат само за цикъла, в който са приети. Няма дългосрочни ефекти от тяхната употреба.

Не забравяйте, че отговорът на нашия експерт е информативен и няма да замести посещението при лекар.

Барбара Гжехоциньска

Асистент в Катедрата и клиниката по акушерство и гинекология в Медицинския университет във Варшава. Приемам частно във Варшава на ул. Krasińskiego 16 m 50 (регистрацията е достъпна всеки ден от 8 до 20 часа).

Тагове:  Разгледайте Здраве Диета-И-Хранене 

Интересни Статии

add
close