Серонил обрив? [Експертен съвет]

Мога ли да получа кожен обрив след прием на серонил след две седмици?

В резултат на приема на серонил може да се появи алергичен обрив. Времето на появата му може да варира от няколко часа до няколко седмици. Моля, свържете се с вашия лекуващ лекар, който, след като ви прегледа, ще реши дали има други причини за тези промени. Ако не бъдат открити други причини, той ще премине към друго лекарство от серонил, докато започне антиалергично лечение.

Не забравяйте, че отговорът на нашия експерт е информативен и няма да замести посещението при лекар.

Д-р Елжбета Шиманьска

Дерматолог-венеролог. Занимава се с класическа и естетична дерматология. Работи като заместник-мениджър в Клиниката по дерматология към Централната клинична болница на МВР и като директор на по медицински въпроси, Център за профилактика и терапия във Варшава. От 2011 г. е научен директор на Аспирантура на Медицинския университет във Варшава "Естетична медицина".

Тагове:  Психология Диета-И-Хранене Новини 

Интересни Статии

add
close