Индукция на менструация с Estrofem и Duphaston и бременност [Съвет на експерта]

Ако предизвикам менструация с Estrofem и Duphaston и тя продължи 3 дни: мога ли да съм сигурен, че не съм бременна? Ако бях бременна, щях ли да предизвикам менструация с тези лекарства?

Кървенето се появява след прекратяване на приема на Estrofem и Duphaston. Обикновено е с подобно изобилие и дължина. Ако кървенето се различава по интензивност и продължителност, т.е. е рядко и кратко, тогава бих ви посъветвал да направите тест за бременност, тъй като в този случай бременността не може да бъде изключена. Ако в почивката между циклите на лечение няма кървене, причината трябва да бъде диагностицирана. Може да има бременност, но може да има и хормонални нарушения. Във вашия случай, ако всички предишни кръвоизливи в интервалите между последователните цикли са продължили 3 дни и количеството на кървенето не се е променило, тогава няма причина да се подозира бременност. Ако не, трябва да се направи тест за бременност.

Не забравяйте, че отговорът на нашия експерт е информативен и няма да замести посещението при лекар.

Барбара Гжехоциньска

Асистент в Катедрата и клиниката по акушерство и гинекология в Медицинския университет във Варшава. Приемам частно във Варшава на ул. Krasińskiego 16 m 50 (регистрацията е достъпна всеки ден от 8 до 20 часа).

Тагове:  Изрязване И Дете Лекарства Разгледайте 

Интересни Статии

add
close