Прекратяване на противозачатъчни хапчета и бременност [Експертни съвети]

Здравейте, притеснена съм, защото не знам дали бих могла да забременея. Правя секс с партньора си от 2 години, през това време пиех противозачатъчни хапчета, но те започнаха да оказват лошо влияние върху тялото ми, така че от началото на май след менструацията спрях да пия хапчетата. Оттогава сме имали полов акт 4 пъти, за съжаление без защита, но не еякулирах. Притеснявам се, защото съм чел в интернет, че е по-вероятно да забременеете, след като спрете да приемате хормони. Напоследък се чувствам леко гаден, гърдите ми - или по-точно зърната - са много подути и понякога ме боли долната част на корема. Не знам дали това е реакцията на организма към отнемане на хормони или може би е бременност. Моля отговори.

Въз основа на написаното от вас бременността не може да бъде потвърдена или отречена, тъй като симптомите не са характерни. Ако вашият период пропусне менструацията, трябва да се направи тест за бременност. Интермитентният полов акт е метод с малък успех.

Не забравяйте, че отговорът на нашия експерт е информативен и няма да замести посещението при лекар.

Барбара Гжехоциньска

Асистент в Катедрата и клиниката по акушерство и гинекология в Медицинския университет във Варшава. Приемам частно във Варшава на ул. Krasińskiego 16 m 50 (регистрацията е достъпна всеки ден от 8 до 20 часа).

Тагове:  Различно Красота Психология 

Интересни Статии

add
close