Карентен период на таблетките [Експертни съвети]

Здравейте! Имам въпрос относно противозачатъчните хапчета. Това беше първата ми опаковка, използвах 11 таблетки, след което спрях. В процеса имаше зацапване, но след около 7 дни след спиране за няколко дни (около 3), имах леко кървене. Може ли това да се счита за карентен период? Кога мога да очаквам следващата менструация и мога ли веднага да започна следващата опаковка?

Всяко кървене, което настъпи след спиране на приема на хормонални таблетки, се нарича абстинентно кървене. Невъзможно е да се предскаже кога ще започне менструацията ви, защото фактът, че сте приели само 11 хормонални хапчета, е нарушил физиологичната ви секреция на хормони.

Прочетете също:

Контрацептивни хапчета - видове, имена, действие

Противозачатъчни хапчета - странични ефекти

Какво прави противозачатъчните хапчета по-малко ефективни?

Не забравяйте, че отговорът на нашия експерт е информативен и няма да замести посещението при лекар.

Барбара Гжехоциньска

Асистент в Катедрата и клиниката по акушерство и гинекология в Медицинския университет във Варшава. Приемам частно във Варшава на ул. Krasińskiego 16 m 50 (регистрацията е достъпна всеки ден от 8 до 20 часа).

Тагове:  Разгледайте Wellness семейство 

Интересни Статии

add
close